Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od doručovacej spoločnosti, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. V prípade že sa kupujúci rozhodne aj napriek tomu zásielku prevziať, je potrebné ju otvoriť a skontrolovať v prítomnosti doručovateľa, ak je tovar vnútri balenia poškodený, spísať s osobou ktorá tovar doručuje „ŠKODOVÝ PROTOKOL“.
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na poštovú adresu VM - DIZAJN s.r.o., Oravská Polhora 303, 029 47 Oravská Polhora. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva (pokiaľ bolo súčasťou objednávky), kópiu faktúry, reklamačný protokol s popisom závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel. číslo, e-mail. Tovar zasielajte formou balíka buď prostredníctvom Slovenskej pošty alebo ktorejkoľvek kuriérskej spoločnosti. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.
V prípade, že dôjde k chybe na výrobku v záručnej dobe, má zákazník právo na odstránenie vzniknutej chyby. V prípade, že chyba tovaru je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zákazníkovi chybný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho. Spolu s tovarom odošle kupujúcemu aj reklamačný protokol.
Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.